Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Nethit Systems Oy Ltd:n Verkkokaupan Kehittämispalvelu (vanha Kehityspalvelusopimus eli KPS) kohdistuu aina yhteen verkkotunnukseen. Perusidea on että verkkotunnuksen verkkokauppaan tehdään yksi suurempi uudistus per 18 kk.
 

Annamme pitkin tätä jaksoa verkkokaupan liiketoimintaneuvontaa kauppiaan omasta toiveesta. Neuvontaa saa puhelimessa tai paikanpäällä toimistollamme.
(Hämeentie 14, 30100 Forssa). Lisäksi ylläpitoon kuuluvat verkkokaupan tietoturvapäivitykset, joita ajetaan taustalla kun niitä tulee.

Kauppias saa uuden päivityksen yhteydessä päivitettävän version ominaisuudet käyttöönsä. Huomataan kuitenkin että useammat kaupan uusinnat/päivitykset sekä siihen liittyvät laajennukset kuten lisäverkkokaupat tai liittymät ovat myös vapaasti ostettavissa useamminkin kuin kerran 18kk jaksolla.

Osa palveluista kuten liittymät, kustomoinnit tai Nethitin ulkopuoliset ohjelmistotyökalut yms ovat erikseen veloitettavia palveluita. Perustuotteen ulkopuolisista palveluista tulee ylläpitokustannuksia niin asennuksen kun tuotekehityksenkin osalta. Myös Ulkopuolelta ostettavissa palveluissa tulee myös kustannuksia Nethitille.

Markkinointipalvelut ovat maksullisia. Samoin niihin liittyvät työpyynnöt, joissa tuotamme kauppiaalle markkinointimateriaalia. 

Osa tukipalveluista kuuluu SKJ ylläpitosopimukseen ja osa on lisämaksullista:

SKJ ylläpitosopimukseen kuuluvat tukipalveluita ovat:

  • Kevyt neuvonta, jossa kauppias ohjataan oikeaan wikiartikkeliin. 
  • Vikailmoitukset viedään tuotekehitykselle ja kauppiaalle ilmoitetaan milloin taustaohjelma on päivitettävissä korjauksen osalta. Nyrkkisääntönä on että vikailmoituksissa ohjelmistovirheet korjataan mutta mahdolliset omat virheet, välillisten vahinkojen korjaukset tai muut työpyynnöt ovat oletusarvoisesti laskutettavia. Näissä ihan maalaisjärki on pelannut hyvin siltä osin että yleensä näistä ei ole tarvinnut edes jälkikäteen keskustella. 
  • Vikatilanteissa vaihtoehtoisen toimintatavan neuvominen
  • Wiki-artikkeleiden päivitys ja ylläpito. 

Lisämaksullisia tukipalveluita ovat:

  • Työpyynnöt
  • Selvityspyynnöt
  • Asennukset
  • Kattavampi neuvonta ja koulutukset